Lengvai suprantama kalba

APIE BIBLIOTEKA

I. Šeiniaus  gatvėje Nr. 4 yra pastatas.

Ant šio pastato sienos yra užrašas „ŠIRVINTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS IGNO ŠEINIAUS VIEŠOJI BIBLIOTEKA“

Biblioteka yra vieta, kurioje yra daug knygų.

Knygas galima skaityti vietoje arba pasiskolinti į namus.

Knygas reikia sugrąžinti į biblioteką, kai jas perskaitote.

Bibliotekoje galima skaityti, mokytis, susirasti draugų.

Bibliotekoje vyksta įvairūs renginiai.

Bibliotekoje skaito suaugusieji ir vaikai.

Biblioteka yra antrame aukšte.

Bibliotekoje yra nemokamas internetas.

Bibliotekoje galima pasinaudoti kompiuteriu ir spausdintuvu.

Bibliotekoje dirba daug darbuotojų.

Darbuotojai atsakys į visus klausimus.

Biblioteka dirba nuo pirmadienio iki penktadienio 8.00 – 18.00,  šeštadieniais 8.00 – 15.00 valandomis.

Biblioteka prieš šventes dirba viena valanda trumpiau.

 Skambink telefonu +370 382 51 122, jeigu nori daugiau sužinoti apie biblioteką.